Betalen – Tandartsenpraktijk Bertholet en Van de Ven – NIJMEGEN

Betalen

De tandartsrekening is opgebouwd uit de verschillende prestaties die tijdens een behandeling hebben plaatsgevonden. Op de rekening staat elke prestatie omschreven met een code.

 

U ontvangt een nota van Infomedics!

Waarom ontvang ik een nota van Infomedics?

Vanaf 1 januari 2020 is Famed overgegaan in Infomedics. Wat er onder andere verandert is dat u een digitale nota ontvangt indien uw e-mailadres en mobiele telefoonnummer bij ons bekend is.

 

Rekeningen van Infomedics

Na uw behandeling in onze praktijk, controleert Infomedics of deze gedekt wordt door uw zorgverzekering.  Als u niet (volledig) verzekerd bent voor de behandeling stuurt Infomedics u een rekening.

 

Uw rekening betalen

U heeft 30 dagen de tijd om de rekening te betalen. Betaalt u via internetbankieren, let er dan op dat u de betaalgegevens gebruikt die op deze rekening staan (let op: dit is een ander rekeningnummer dan u gewend was!). U kunt ook de QR-code die op de rekening staat scannen met uw mobiele telefoon. U wordt dan direct naar uw iDEAL betaalpagina geleid. Alle betaalgegevens zijn al netjes voor u ingevuld, waardoor u alleen nog akkoord hoeft te geven op de betaling.

 

Digitale rekening

Als uw mobiele telefoonnummer en e-mailadres bij ons bekend zijn, zult u uw rekening voortaan ook digitaal ontvangen. Wilt u hier geen gebruik van maken? Geef dit bij ons aan tijdens uw volgende bezoek.

 

Wat gebeurt er met uw gegevens?

Om rekeningen snel en correct te kunnen verwerken, delen wij uw gegevens met Infomedics. Infomedics heeft zijn systemen maximaal beveiligd en voldoet aan alle wet- en regelgeving rondom privacy. Ontdek wat Infomedics allemaal doet om uw gegevens te beschermen.

 

Vragen over uw rekening

Op de website van Infomedics vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen. Ook kunt u op de website via de rekeningchecker snel en eenvoudig controleren of uw rekening al is betaald. Komt u er niet uit, dan kunt op werkdagen tussen 09.00 – 17.00 uur bellen met de Servicedesk van Infomedics
via telefoonnummer 036 – 20 31 900.